Inviterte til markering:

Butikksjefen hadde gode nyheter å komme med

Lørdag markerte Coop–butikken i Bøfjorden årets første handle lokalt-kampanje i regi av Merkur ved å invitere kundene til pølser, kaffe, musikk og gode nyheter. Nå senker butikken prisene og utvider åpningstida.

Driver godt: Butikksjef og driver May Iren Dønheim Hovde (Mayse) er glad for at det nå går godt med drifta og at omsetningen øker ved Coop Marked Bøfjorden. Fra 11. mai belønnes kundene med lavere priser og utvidet åpningstid, noe hun kunngjorde på markeringen av Merkurs handle lokalt-kampanje.  Foto: Gøran Rønning

Nyheter

Hvert år gjennomfører Merkur-programmet en nasjonal kampanje for lokal handel, under slagordet "Handle lokalt – velg nærbutikken". Kampanjen fokuserer på hvor viktig butikken er både som møteplass, servicesenter og salgssted for dagligvarer. Målet er å redusere handelslekkasjen og stimulere til mer lokal handel.