– Driva gjør det veldig bra. Jeg er rett og slett glad og imponert over mediehusets utvikling. Det har vært jobbet godt, ikke minst digitalt. Mediehuset har tatt store steg, og setter dagsorden. Raset i Valsøyfjorden er et godt eksempel. Dette legger vi merke til i konsernet, sier konsernsjef Per Axel Koch i en kommentar til opplagstalla.

– Mange mediehus har fått en dupp ned etter koronaen la seg, men Driva har fortsatt veksten fordi man har fortsatt vekst digitalt. Jeg tror fortsatt på fin vekst for lokal- og regionaviser. Vi går også snart mot et kommunevalg, sier Koch.

– Valget til høsten neste år blir kjempeviktig, men også i høst kan det bli mye spenning knyttet til mangel på strøm og energi som vil berøre oss alle, sier Koch, som gleder seg til å besøke mediehuset i nær framtid.

– Da kommer jeg med ei stor kake, smiler Koch, som også er glad over gode økonomiske resultater for mediehuset.

– At det går godt også økonomisk er viktig. Bare slik kan vi forbedre oss ytterligere.